Firewall-init A maskarada

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 11 Mar 2004, 09:03:25 CET

> Bo tak jest zalecane/tak jest bardziej elegancko/tak jest bardziej pro
> upgradeowo(choc nie wiem czy schizy nie mowie)...
czyli teraz jak mam zainstalowany firewall-init to moge usunac wszystkie
regulki ktore dalem w skryptach startowych??
Chyba cos nie tak bo nie znalazlem nic podobnego do ustawienia w pakiecie
firewall. Co w takim razie musze ustawic??
iwi