Antywirus na routerze

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 11 Mar 2004, 10:24:11 CET

Witam
Kolega pytał się mnie (bo mam PLD), ale nie mogłem mu pomóc
(za cienki jestem).
Jest sobie komputer robiący za router (pld-ra) między siecią
w firmie a neostradą. Czy oprócz firewalla można tam
zainstalować jakiegoś antywirusa, żeby sprawdzać
przechodzące przez niego pakiety? Googlaliśmy trochę, ale
znaleźliśmy informacje o rozwiązaniach sprzętowych, które to
realizują, ale lepiej byłoby zaprząc do tej roboty wolne
moce przerobowe routera :)
Czy ktoś wie jak to można zrobić? Jakieś linki gdzie można
poczytać na ten temat? TIA
Krystian T.