clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

Czw, 11 Mar 2004, 14:59:00 CET

Dnia Thursday 11 of March 2004 14:44, Andrzej Zawadzki napisał:

> No to jesteś za powiadamianiem sendera czy nie? ;-)
Ja przykładowo jestem ZA ale za powiadamianiem na poziomie sesji SMTP czyli
user próbuje wysłać maila, a tu mu po DATA: okno wyskakuje w stylu ,,550 nie
przyjmujemy wirusa xyz'' :)

Działa znakomicie (exiscan).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux