clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 11 Mar 2004, 16:25:15 CET

Mniej wiecej Thu, Mar 11, 2004 at 02:44:37PM +0100, zainteresowany Andrzej Zawadzki rzekl:

> No to jesteś za powiadamianiem sendera czy nie? ;-)
>
> Nie wiem jak u Ciebie ale ja sprawdzam _TYLKO_ listy, które są:
>
> - albo wysyłane z mojego serwera

'z' czyli przez Twoich userów? tych autoryzowanych itd, no i tym odsyłać

> - albo mój serwer jest na końcu drogi maila

no a tu info (jeśli) do odbiorcy

> Po prostu nie pozwalam na "przesyłanie" listów przez serwer (chyba, że
> jest dziurka w postfiksie ;-)

a jak masz konta tylko forwardujące?

Zbyniu
--