Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Czw, 11 Mar 2004, 22:21:02 CET

Dnia czw 11. marca 2004 22:04, Bartosz Taudul napisał:

> W 2.4 też nie wszystko działa jak trzeba.

> A u mnie działa. Ale ja używam 2.6, a nie 2.6 dystrybucyjnego gdzie są
> różne dziwne rzeczy.

<sarkazm>
Hmm..., to po co wogóle używasz tego PLD?
Jesteś developerem PLD, należysz co CDG i uważasz,
że to jest jakieś "dziwne" ?
To co ty wogóle chcesz?
Weź się może za kernela, może będzie wtedy będzie lepszy?
Był czas, że wszyscy płakali żeby Cięciwa wrócił a tu widać nie potrzebnie...
</sarkazm>

Zeźlony Grzegorz
P.S.
Przysłowie: Jesli wejdziesz między wrony musisz krakać jak i one.