XFree86 i nowa licencja

Czw, 11 Mar 2004, 23:04:02 CET

Użytkownik Maciej Paszta napisał:

>Wokol tego jest teraz glosno, w zwiazku z wporwadzeniem zmien w licencji, na
>ktorej ropowszechniane bylo XFree86, wielu dystrybutorow(MDK, Debian, Suse)
>postanowailo zostac przy wersji 4.3 i na niej opierac swoje distro. A jak do
>tego ma sie nasze PLD, czy dalej beda dostepne coraz o nowsze wersje X, czy
>tez CDG zacznie szukac innych impementacji(X.org, freedesktop).

Ee tam Maciek.
Skróć sygnaturkę, wyrzuć pgp z listów na listę i nastaw zegarek.
Co się martwisz?
Ta nowa licencja x'ów jest zdaje się liberalniejsza, niż ssl (na przykład).
Jest acroread, czemu ma nie być x?
A odpowiedź zna developeria i od
rozsądku/plany_rozwoju/ścisłe_przywiązanie_gpl to zależy.
A z tymi to lepiej nie zadzieraj ;) - kiedyś mi się strasznie dostało -
uważaj.
Ja nie będę zadzierał.

Wiesław Kierbedź