Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 11 Mar 2004, 23:35:53 CET

Użytkownik Grzegorz napisał:

> [...]
To był początek. I po co?

Tu riposta. Też pięknie.

>On z założenia tak gada/pisze.
>developer=bóg na firmamencie
>luseria(lameria)=płastugi w błocie

Nie przypuszczam. Znam jednego developera i on jest grzeczny.

>Przepraszam wszystkich - nie mogłem się powstrzymać...
>Pozdrawiam
>Grzegorz

A ja zawsze myślałem, że to ja jestem luzik pod czterdziechę.
I pozdrawiam.
I przyrzekam, więcej się nie wtrącać, chyba, że znowu z nudów.

--
Wiesław Kierbedź