Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Czw, 11 Mar 2004, 23:50:14 CET

Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:
> Mniej wiecej Thu, Mar 11, 2004 at 11:20:48PM +0100, zainteresowany btower
rzekl:

> A może wystarczyło dodać usera o grupy proc?

Heh. Wyjaśniłeś mi wiele:
[adas w dom adas]$ id
uid=500(adas) gid=1000(users) grupy=6(disk),7(lp),10(wheel),17(proc),20
(games),23(audio),1000(users)

Bo już nie wiedziałem czy czasem Ktoś [tm] nie demonizuje, że PLD to OKDR a
mi działa przypadkiem :)

pozdrawiam