Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 12 Mar 2004, 00:13:46 CET

Dnia 11 marca 2004 o godzinie 23:54:32 z adresu wolf42 w wp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

BT> Sorry, ale jak wyskakuje jakiś pajac i się do wszystkiego przypierdala,
BT> to ja nie zamierzam traktować go poważnie. Poza luserią są jeszcze
BT> normalni użytkownicy...

OK rozumiem puściły nerwy :)

BT> No coż, http://pld-linux.org/Content/Przylacz - ostatni akapit.

Jeeeeesu ja tu nie o tym, że ktoś ma coś rozdzielać. Używam PLD już od
dośc dawna i znam sposób tworzenia dystrybucji. Mam też nadzieję, że w
końcu znajdę czas i "moc w uszach :)" aby coś od siebie dołożyć. A
twoją pisaninę o widzimisie zrozumiałem jako: "Teraz bawię się w PLD a
jutro w Chrześcijańską Unię Jedności bo mam takie widzimisie" a nie
jako: "Robię to co mi potrzebne" i stąd wynika to co napisałem.

--
Pozdrowienia,
milley

;) Wieś była samo wystarczalna: kobiety dostarczały mleka, mięsa i skór