Motorola?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 12 Mar 2004, 10:05:35 CET

Dnia piątek 12 marzec 2004 08:09, pbern w pbern.biz napisał:
> Witam...
>
> Czy znacie moze jakies programy do obslugi telefonow motoroli (v300/v500)
> pod linux`a? bo mi jakos nic sie znalezsc nie udalo :<
Może coś typu "generic" zadziała? Mi z Sony-Ericssonem T630 do transferu
plików po IRDA działa np. programik irobex_palm3 z pakietu openobex-apps
(kompilowany do Ra z CVS-u).

Inna sprawa, że nie wiem, jak transmitować dane przez Bluetooth-a (mam
dongla, działa poprawnie, telefon widać ale plików przesłać nie umiem).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498