Dodawanie wielu użytkowników na raz w PLD

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Pią, 12 Mar 2004, 11:30:07 CET

Witaj Pawel,

W Twoim liście datowanym 11 marca 2004 (13:29:12) można przeczytać:

P> OK.
P> Inaczej
P> jak ustawić hasło, mając je w plaintext?
P> w tutorialu do basha jest coś takiego jak passwd --stdin, ale w PLDowym
P> passwd to nie idzie.

useradd ma opcję -p <haslo>  więc też powinno być przydatne...

Ja mam userow w mysql-u i wpisując ich korzystam z php (hasła
uzyskujesz poleceniem crypt) potrzebny do tego jest pakiet nss_mysql.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET