Sterowniki.... [Do pana Cieciwy]

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 12 Mar 2004, 12:07:57 CET

On Fri, 12 Mar 2004, Tomasz Woźniak wrote:

> Witam.
>
> Wie

> Przypomne: Ata 133 na ITE 8212F- da sie z tym cos zrobic by zadzialalo w
> AC? Czy olac i szukac Siimage?
> Wiem ze duzo pracy i malo czasu i wogule...  ale mi lezy to ustrojstwo
> na szafie i kuz zbiera.

Problem jest taki, ze to sa sterowniki do kerneli serii 2.4.x
na 2.6 sie nie buduja [na razie ...]
Ale pamietam i bede walczyl ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}