2.6.4-0.16 i readcd

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 12 Mar 2004, 12:19:52 CET

Mam dvd LG i cdrw LG.
Miałem 2.4 i kopiowałem sobie płyty przy pomocy cdrdao z dvd na cdrw.
I to działało przez ide-scsi.
Zainstalowałem 2.6.4-0.16 i teraz:
1. nie ładuję nie zalecanego w 2.6 ide-scsi (fajny komunikat na starcie :-)),
2. cdrdao nie obsługuje ATAPI.
3. readcd: ze zwykłego usera nie można z żadnego napędu nic odczytać
uruchamiam: readcd -clone dev=ATAPI:0,0,0 f=płyta.img
i to wisi i nic nie robi.
4. z poziomu root-a mogę tak odczytać płytę włożoną do nagrywarki ale z dvd
jest tak jak ze zwykłego usera.
No i mam problem...

Pozdrawiam
P.S.
Jeszcze wczoraj miałem 2.6.4-0.12 i jak wyładowywać moduły ide-scsi i ide-cd
to mi kernel przy wywalaniu ide-cd opsnął (mogę podesłąć komunikaty),
a ponieważ pokazało się 2.6.4-0.16 więc postanowiłem zrobić sobie podniesienie
wersji co skończyło się dla mnie źle bo po powyższych problemach i opsach
lilo nie chciało zakończyć pracy przy instalacji
2.6.4-0.16. I musiałem wspomóc się RescueCD.
--
Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl