Pomozcie - generowanie initrd

Pią, 12 Mar 2004, 15:30:17 CET

Osóbka znana jako Adam K., wystukała:

> No właśne za chiny nie wiem skąd mu się to bierze. W modules.dep nic
> takiego nie ma bo nie ma takiego modulu. Ale nie wiem skad przy
> geninitrd pcha to /bin/true :(

No bo takiego modułu (/bin/true) nie ma - to jest program:

NAZWA
       true - nic nie rób, z powodzeniem

A ten komunikat co zacytowałeś dotyczy chyba jednak jakiegoś modułu, którego
nie ma, ale przecież nie zginął? Do initrd OIDP wpadają moduły potrzebne do
podmontowania partycji / (kontroler, fs). Dużo tego nie ma - sprawdź czy
potrzebne są na miejscu. A jeśli są to jeszcze zerknij czy czegoś dziwnego
nie masz w /etc/sysconfig/geninitrd...

> Chyba czeka mnie downgrade - na 2.6...0.5 tak nie mialem :(

To Ci pewnie nic nie da :(

pozdrawiam