Pomozcie - generowanie initrd

Adam K. aip w aip.pl
Pią, 12 Mar 2004, 15:53:57 CET

Adam Gapiński wrote:

 > Osóbka znana jako Adam K., wystukała:

 > No bo takiego modułu (/bin/true) nie ma - to jest program:
 >
 > NAZWA
 >        true - nic nie rób, z powodzeniem
 >
 > A ten komunikat co zacytowałeś dotyczy chyba jednak jakiegoś modułu,
którego nie ma, ale przecież nie zginął? Do initrd OIDP wpadają moduły
potrzebne do podmontowania partycji / (kontroler, fs). Dużo tego nie ma
- sprawdź czy potrzebne są na miejscu. A jeśli są to jeszcze zerknij czy
czegoś dziwnego nie masz w /etc/sysconfig/geninitrd...

 > To Ci pewnie nic nie da

Poradzilem sobie choc nie wiem skad powstal problem, jak wczesniej go
nie bylo. W /etc/modprobe.conf byly wpisy typu alias eth0 /bin/true. Nic
tam nie mieszalem, maszynka od 0 na ac postawiona, wiec jakis byk jest w
pld. W kazdym razie wywalilem tego konfa, dalem reinstall
module-init-tools i stworzylo mi ten plik - tyle ze pusty, no i teraz
geninitrd zadzialalo...
Bede wdzieczny, jak ktos odpowie czy sam stworzylem problem, czy tez
jest to blad dystr.???

--
Adam Kochanowski
AIP (www.aip.pl)