Gdzie kernel 2.4 dla AC?

btower btower w osiedle.net.pl
Pią, 12 Mar 2004, 21:53:45 CET

> Na stacji nie mam kłopotów (ale mało używam).

> Na 2.6 mam to bez łat. Vesa 3.0 + GF DDR.
> [syntetyk w mincho syntetyk]$ fbset
> mode "800x600-75"
>     # D: 48.001 MHz, H: 46.876 kHz, V: 75.121 Hz
>     geometry 800 600 800 600 16
>     timings 20833 96 32 16 4 96 4
>     rgba 5/11,6/5,5/0,0/0
> endmode

> Przewracam tezę (obalam - ładne słowo). Jest całkiem dobre.
> Choć nie każda wersja.

To nie ma sensu co piszesz.
Znaczy że nie każde wydanie jądra dystrybucyjnego jest dobre czy nie każde
sprawdzałeś?
Podejrzewam ze nie kazde sprawdzałeś i nie pod kazdym kątem bo czas na to nie
pozwala.

> Polecam 2.6.1 (na stację - na serwer nie, bo mremap jeszcze dziurawe).

Precież każde następne wydanie powinno być tylko lepsze, a jak nie to znaczy
że to nie idzie w tym kierunku (ale przecież nie musi, nic na siłę).

Napisałeś że mało testowałeś a chcesz obalać tezę.
Chyba Ci się nie udało.

Pozdrawiam.