[Ac] Promise 378?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 13 Mar 2004, 17:32:39 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 13
March 2004 16:01, Marcin Kurzyna typed:
> Witam,
> czy komuś udało się uruchomić kontroler promise 378 (sata/ata raid) w Ac?
> Dokładny model to pdc20378, w zwiąku z tym próbowałem pdc20xxx (czy jak
> im tam), nie mniej nic to nie dało. Poza tym próbowałem sata-promise, ale
> też go nie widział.
>
> W sieci też za wiele nie udało mi się wyszukać - jedynie pobieżne
> informacje o pdc-ultra (cokolwiek by to nie było);
>
> Będę wdzięczny za wszystkie sugestie,

Stawiałem na tym ostatnio serwer - zupełnie żadnych problemów. modprobe
sata_promise i po sprawie. A dokładnie załatwiłem to poprzez
PREMODS="sata_promise" w /etc/sysconfig/geninitrd.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery