2.6.4 do bani??? (długie)

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 14 Mar 2004, 17:00:30 CET

Witam

Jak wynika z tematu, użeram się z 2.6.4. Zainstalowałem z paczki i zaczeła
się jazda. Po pierwsze:
polskie font szlagen trafił, MC to wygląda po prostu upojnie, jak zamiast
kresek są hashe.
Co dalej..nie mogę sobie zbudować żadnej paczki sterowników - ani nvidii,
ani asly!!
Co się dzieje z tym jajkiem?? System chodzi "stabilnie" na sterach z
paczki, zarówno
nvidii, jak i alsa (kernel-sound-alsa), lecz już alsa z paczki nie ruszy
:/ No czy ja coś robię nie tak?
Próbowałem przekonfiguorwać sobie jajko, jak to zwykłem robić, to po
puszczeniu systemu jeszcze raz na
własnym jajku (źródła też z paczki!) zarówno stery nvidii i alsy
siadają...no co tu się dzieje???
Jak próbuję zbudować sobie stery ze źródeł (zarówno nvidia, jak i alsa) to
się nie udaje. Nvidia w ogóle
się nie buduje (bo nie, po prostu bład budowania stera, żadnyc wyjaśnień).
Alsa lepiej, bo buduje się z
sukcesem, ale prz próbie uruchomienia rzuca się, że stery używaja jakiś
niezdefiniowanch rzecz...ech...
ktoś mi pomoże z tym 2.6??? Byłbym wdzięczny

Z goory thx
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda