Re: 2.6.4 do bani??? (długie)

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 14 Mar 2004, 17:25:10 CET

On Sun, 14 Mar 2004 17:17:46 +0100, Maciej Paszta <paszczi w go2.pl> wrote:

> Co ci wywala przy budowaniu nvidii, jakies logi itp by sie przydaly.
> Budujesz
> z spec'a czy z oryginalnego zrodla(jak tak to w /var/log/nvidia...
> pojawiqja
> sie bledy instalatora).

Buduję ze źródeł z nvidia.com. Wersja to 1.5336. Loga zapodaję w
załącznikach...choć mnie osobiście
nic on nie mówi :/

  Ale nei rozumiem po co budujesz na nowo skoro
> dostepne sa w paczkach.

Bo jak buduję swoje jajko (ze źródeł z paczki), to paczkowane stery
kernel-video-nvidia nie działają
(tak, zainstalowałem odpowiednie rzecz z XFree jak stery nvidii, opengl
itd..). Po prostu wolę sobie przebudować jajko tak,
żeby było dokładnie po mojemu...

Co mnie jeszcze dziwi, to instalator twierdzi, że mam zainstalowane stare
ster (1.4cośtam), choć już parę raz były nadinstalowaywane...
(aha...tak, zmieniłem ścieżkę kernela na /usr/src/linux i tak, to wskazuje
na źródła 2.6.4)

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda