Re: 2.6.4 do bani??? (długie)

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 14 Mar 2004, 19:06:47 CET

On Sun, 14 Mar 2004 18:12:40 +0100, Maciej Paszta <paszczi w go2.pl> wrote:

> No tak faktycznie za wiele nie mowi, proponuje w takim trazie kompilacja
> ze
> spec'a bedzie bardziej informatywna.... no i sie kompiluje przede
> wszystkim....

No mam to w duipe...spece też się nie instalują, bo trza zrobić "make
mrproper" w katalogu /usr/src/linux, co owocuje
kolejnymi błędami....full wypas...no to próbowałem jeszcze posawić jajko
2.6.4 tym razem ze źródeł orginalnyc - kernel.org
ale i to ma dziury i skonfigurowane IDENTYCZNIE jak pldowskie nie
działa...wypas..mam to w d, już wgrałem sobie stare, dobre 2.4.25 :D
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda