Re: 2.6.4 do bani??? (długie)

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Nie, 14 Mar 2004, 20:21:21 CET

On Sun, 14 Mar 2004, Cezary Krzyżanowski wrote:

> No mam to w duipe...spece też się nie instalują, bo trza zrobić "make
> mrproper" w katalogu /usr/src/linux, co owocuje
> kolejnymi błędami....full wypas...no to próbowałem jeszcze posawić jajko
> 2.6.4 tym razem ze źródeł orginalnyc - kernel.org
> ale i to ma dziury i skonfigurowane IDENTYCZNIE jak pldowskie nie
> działa...wypas..mam to w d, już wgrałem sobie stare, dobre 2.4.25 :D

ejze, cos klamiesz ...
napisz co robisz ???
kernel 2.6.4 i nvidia sie popraqwnie buduje, czy chodzi [nvidia] niewiem, bo
niemam ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}