walnięta(chyba) mozilla w ac

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Nie, 14 Mar 2004, 21:34:15 CET

Dnia Sun, 14 Mar 2004 20:26:05 +0100
Piotr Skwarna <spider.apd w poczta.fm> napisał(a):

> zobacz firefox.pl i mozillapl.org

No już zdążyłem sobie zbudować z cvsu, no ale przydałoby się żeby ktoś
mający pojęcie w temacie zbadał to - czy to wina mozilli czy może banku...
p.

--
Piotr Drozdowski
drozdo(at)uszatek.int.pl