[OT] Banki [było] Re: walnięta (chyba) mozilla w ac

Pon, 15 Mar 2004, 02:06:56 CET

Osóbka znana jako Piotr 'drozdo' Drozdowski, wystukała:

> Działa? Jaką masz wersję mozilli i czy mówimy o tej samej
> stronie(http://millenet.pl/demo/)?;)

Wiesz u mnie strona demo w konq nie otwiera się do końca... W związku z tym
spuszczam taki bank w kiblu... Z przetestowanych LUKAS i WBK jest OK -
zarówno w każdej mozilli, jak i w konq...
Więc  jak przedpiśca uważam - błąd jest po stronie banku :(

pozdrawiam