phpOpenTracker.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 15 Mar 2004, 12:58:33 CET

On Mon, Mar 15, 2004 at 12:07:54AM +0100, Dariusz Wlodarczyk wrote:
> Działa a jakże ;) Tyle, że autor phpOpenTracker-a pisze w dokumentacji
> tak:
>
> [cytat]
> If you have a PHP installation with a working PHP Extension and Add-On
> Repository (PEAR) [18] environment, you may use the PEAR Installer to
> unpack the phpOpenTracker distribution and install it:
>
> pear install phpOpenTracker-X.X.X.tar.gz
> [/cytat]

Hmm... w specach php-pe* nie korzystam z instalatora pear, póki co.
Może z czasem się przestawimy, ale wpierw trzeba by było go przetestować
na okoliczność instalowania w $RPM_BUILD_ROOT, co wiązałoby się ze
zmianą kilku ustawień ({php,data,test}_dir). Póki co - kopiowanie.

> Hmmm czy ja muszę robić speca według szablonu dla pear? Czy mogę
> zrobić speca "normalnego" tyle, że wrzucić Trackera do strukturki
> pear? Chodzi mi o to jak jest politycznie poprawnie ;)

No właśnie tutaj sam nie jestem pewien. Jest też kilka klas w
repozytorium Horde, które są kompatybilne z PEAR, ale nie wiem, gdzie
onne powinny wylądować.