nat

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 15 Mar 2004, 16:24:47 CET

> ip_conntrack_egg not
> ip_conntrack_* not found.
> ip_nat_* not found.
>
> Tak napisał: ip_nat_* ?
> Czy coś konkretnego?

Dokładnie to co cytowałem. Problem już się zdeaktualizował.
Niepotrzebnie próbowałem na siłę posłużyć się gotowym
skryptem do maskarady z firewallem. Ostatecznie zrobiłem
ręcznie czystą maskaradę (co było mi w danym momencie
potrzebne). Teraz na spokojnie mogę się dalej uczyć o co
chodzi z iptables :)
Krystian T.