phpOpenTracker.spec

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 15 Mar 2004, 17:09:38 CET

Dnia 15 marca 2004 o godzinie 12:58:33 z adresu adamg w biomerieux.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

AG> On Mon, Mar 15, 2004 at 12:07:54AM +0100, Dariusz Wlodarczyk wrote:

AG> No właśnie tutaj sam nie jestem pewien. Jest też kilka klas w
AG> repozytorium Horde, które są kompatybilne z PEAR, ale nie wiem, gdzie
AG> onne powinny wylądować.

No cóż wykorzystanie szablonu muli niestety co opisałem na początku
wątku więc zrobiłem speca "normalnego", którego załączam coby ktoś
mądrzejszy w temacie ode mnie - pewnie Adam - rzucił okiem ;)

To mój pierwszy spec więc proszę o konstruktywną krytykę i jestem
przygotowany nawet na to, że ktoś powie "do du**" ;)

Jak się do czegoś nada to się będę cieszył :) Ja w każdym razie sobie
zbudowałem co miałem zbudować, instalnąłem i działa :)

--
Pozdrowienia,
milley

PS. Jest jeszcze w załączniku mały patch do configa, który ustawia
ścieżkę do jpgraph. Niestety resztękonfiga trza machać ręcznie.

;) "Bogurodzica" śpiewana była często na rozpoczęcie bitwy pod Grunwaldem.