[AC] 2.6.4-0.15 - 0.16 - smbd ???

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 15 Mar 2004, 22:09:22 CET

Marek Guevara Braun wrote:
> Hmmm... właśnie mnie dopadło to samo - jądro 2.6.4-0.5 oraz 2.6.4-0.16
> ja jednej z maszyn (PIII 800MHz). System plików reiserfs udostępnany
> przez SMB - pierwszy objaw "zniknęły" trzy udostępniane katalogi
> w logach pojawił się Ooops (poniżej oststni kawałek z mojego
> /var/log/kernel)
>
> Po pojawieniu się błędu miałem problemy z rebootem. Druga maszyna
> na której miałem zarówno 0.5 jak i 0.16 nie wykazuje żadnych błedów
> (ale na niej nie mam smbd).

Jeszcze jedno - nie miałem kdm - problemy zaczynały się pojawiać
po intensywnych pracach via sieć/SMB na udostępnanym przez sambę
dysku na którym mam reiserfs montowany via loop (partycja
zaszyfrowana aes-em) - po takim oopsie i dalszej pracy zostaje sporo
niekilowalnych procesów smbd -D (nobody).

Obstawiam reisera, smbd lub cryptoloop. Pogoogluję trochę.

Marek