[OT] X i zajetosc pamieci

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 16 Mar 2004, 13:30:19 CET

Użytkownik lukasz w mikroplan.com.pl napisał:

>Spox, nie unios sie :)
>
>Jakos sobie poradze.
>
>Lukasz

Swoją drogą, to wybrałeś najbardziej zasobożerny stuff.
Spróbuj MS Worda (o winampie w tle nie mówiąc) na tym komputerku.

--
Wiesław: - Pozdrawiam.- Kierbedź: "Tak! Jestem niedorozwinięty. Jeżeli moi przeciwnicy rozumieją przez to, upośledzenie i zaburzenia procesów myślenia, to tak! Jestem niedorozwinięty! Spytajcie ich! Tych głodnych ludzi, którzy nie mają pracy, czy jestem niedorozwinięty! Oni wiedzą najlepiej. Nie dorobkiewicze z wypchaną kabzą, ale zwykli, szarzy ludzie!"