util-linux-2.12-9 pytanko...

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 16 Mar 2004, 16:44:27 CET

Dnia wto 16. marca 2004 00:05, Pawel Koska napisał:
> Witaj Marek,
>
> W Twoim liście datowanym 15 marca 2004 (21:33:13) można przeczytać:

> Cos nie moglem odpalic kompa z kernela "na 1 procesor" Ale jeszcze
> pokombinuje, pewnie znowu zle wpisy dalem do /etc/lilo.conf

Poprawilem, odpalilem na "1 procesor" i nic sie nie zmienilo :-(
Wydaje mi sie ze sam za duzo pakietow sam nie budowalem, tylko jakies tam exim
spamassassin i tym podobne.

Tez ladowalem wszystkie moduly z
/lib/modules/2.6.4/kernel/crypto i nic pomagalo.

Hmm... moze to wina mojego initrd ?? Sam go generowalem, by ladowalo mi modul
do kontrolera SCSI przy starcie systemu. Ale to chyba nie ma aznaczenia ??
Odpalalem system z "orginalnym" initrd i jest to samo :-(

Jakies sugestie ??
Chyba bede musial zainstalowac PLD AC na jakiejs innej maszynie i zobacze czy
tam dziala... Ale kurcze nie mam zadnego wolnego kompa pod reka :-(

Pawel