[Ac] Dia

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 16 Mar 2004, 21:19:36 CET

W liście z wto, 16-03-2004, godz. 17:02 +0100, Marcin Bohosiewicz
napisał:

> Czy to samo pomoze na krzaczki zamiast ogonkow w nazwach
> ktore pod kde widac ladnie a pod ooo nie?

Nie wiem, mam alergię na QT i nie posiadam czegoś takiego, tym bardziej
KDE nie testowałem, ale o ile mi wiadomo ta zmienna jest wprowadzona
przez ludzi z gtk.org, więc pewnie QT ma to jakoś inaczej rozwiązane,
albo nie ma wcale?

Pozdrawiam

	Artur

ps. Ja bym obstawał przy przejściu całego systemu na UTF-8, ale pewnie
zaraz się okaże, że jest to równie prawdopodbne, jak to, że w polsce
wszyscy beda mieli net po ipv6.