gkrellm + icewm

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 16 Mar 2004, 22:45:08 CET

03/16/2004 07:53 PM, Bartosz Taudul wrotek:

> icewm-1.2.14-1.pre10.1
> gkrellm-2.1.25-1

że się jeszcze bezczelnie zapytam: temat invisible też?
Bo faktycznie inne tematy działają, ale invisible najbardziej lubię :)

adam

--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego