nfs i podmontowany dysk

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Śro, 17 Mar 2004, 07:19:41 CET

Dnia śro 17. marca 2004 07:11, Maciej Świniarski napisał:

> a ja tylko dodam ze pod debianem to ladnie dziala ...widoczne sa
> submounty

To może ustalimy jakie są różnice?
Bo to nie może być coś nie do przeskoczenia...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |