nfs i podmontowany dysk

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 17 Mar 2004, 10:23:34 CET

Dnia śro 17. marca 2004 09:55, Andrzej Szombierski napisał:

> A tam napewno jest kernelowy nfsd?

Dołączę się to tego pytania.
I przy okazji jak w Ra ustawię nfsd z userspace to nie chce wstać.
Coś istotnego trzeba dla takiego nfsd skonfigurować/zrobić?

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy