[Ac] nfs i 2.6

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 17 Mar 2004, 10:53:24 CET

Co jest z nfs z 2.6?
Mam problem z używaniem przez klientów na Ac z 2.6
zasobów nfs udostępnionych przez:
1. Ac + 2.4
2. Ra + 2.2
Efekt zawsze taki sam.
Montowane wszystko jest bez problemu.
Gdy przez jakiś czas zasób nie jest używany to staje się on niedostępny dla
zwykłego usera.
Pomaga wejście na kliencie do tego zasobu przez root-a, po czym user znowu
możne działać do czasu dłuższego nieużywania...
W logu kernela gdy user nie może wejść do w/w zasobu pojawia się coś takiego:

<cut>
Mar 17 12:08:00 grzegorz kernel: RPC: Can't bind to reserved port (13).
Mar 17 12:08:00 grzegorz kernel: RPC: can't bind to reserved port.
Mar 17 12:08:00 grzegorz kernel: RPC: Can't bind to reserved port (13).
Mar 17 12:08:00 grzegorz kernel: RPC: can't bind to reserved port.
</cut>

W tej samej sieci mam klienta na Ra + 2.2 i żadnych takich szopek...

Pozdrawiam
P.S.
Już o tym pisałem wcześniej ale nikt się nie odezwał,
może teraz ktoś znajdzie chwilę...
--
Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl