freetype(?) a wygładzanie fontów

prymitive prymitive w go2.pl
Śro, 17 Mar 2004, 11:23:59 CET

> <?xml version="1.0"?>
> <!DOCTYPE fontconfig SYSTEM "fonts.dtd">
> <fontconfig>
>     <match target="font">
>     </match>
> </fontconfig>
Po dodaniu tego wpisu czcionki w gtk2 stały się dużo ładniejsze, ale jak dla
mnie te w KDE troche zbrzydły, stały się jakieś chude, 11pkt są ok ale 12pkt
wyglądają już nieładnie, wszystkim którzy mają podobne odczucia proponuje
dodać jeszcze:

 <edit name="aspect" >
    <double>1.06</double>
  </edit>

To 1.06 jest już sprawą gustu, komuś może bardziej odpowiadać np. 1.03 albo
1.08 itp. Więc cały wpis wyglądałby tak:

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE fontconfig SYSTEM "fonts.dtd">
<fontconfig>
 <dir>~/fonts</dir>
 <dir>~/.fonts</dir>
 <match target="font" >