STBR: Zepsuty gkrellm

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:19:20 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 14:11 +0100, Jacek Osiecki napisał:

> Więc jakie z tego wnioski? Wiele rzeczy w AC po prostu przestało działać...
> :-/

A to o tyle dziwne, że ja mam Ac i gtk+2 2.4.0 i jakoś działa, mozilli
napewno nie przebudowywałem, thunderbirda mam z zupełnie innego pakietu
oba działają bez problemów.

[root w dzpwork root]# rpm -qi mozilla
Name        : mozilla                      Relocations: (not
relocatable)
Version     : 1.6                               Vendor: PLD
Release     : 2                             Build Date: pon 23 lut 2004
11:10:44 CET
Install Date: pon 01 mar 2004 10:18:32 CET      Build Host:
i686.ac.pld-linux.org
Group       : X11/Aplikacje/Sieciowe        Source RPM:
mozilla-1.6-2.src.rpm
Size        : 34202749                         License: Mozilla Public
License
Signature   : (none)
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld-linux.org/ )
URL         : http://www.mozilla.org/
Summary     : Mozilla - przeglądarka WWW
Description :
Mozilla jest potężną graficzną przeglądarką WWW, która jest następcą
Netscape Navigatora.
[root w dzpwork root]# rpm -q gtk+2
gtk+2-2.4.0-1

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous