gdm - logowanie graficzne

domin domin w ds.pg.gda.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:51:16 CET

Natknąłem się na problem ze skryptami startowymi, objawia się tak, że po
załadowaniu gdm, na graficznym ekranie logowania klawiatura jest
martwa, nie mogę się nawet przełączyć na konsolę (myszka działa).
Gdy w trybie interaktywnym pominę gdm, a potem
/etc/rc.d/init.d/gdm start, to wszystko jest ok. Ponato czasami normalnie
tez się uruchamia (to zależy chyba od innych ładowanych przy starcie
rzeczy i od czasu ich uruchamiania) Wniosek: znaczenie ma kolejność
usług - strzelałbym, że allowlogin ładowane jest za późno, po gdm.

--
domin
Jabber: domin w chrome.pl    http://www.pascal.w.pl