AC: rc-scripts - czy już dobre?

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 18 Mar 2004, 10:30:48 CET

On Thu, 18 Mar 2004, Artur Flinta wrote:

> Ale problem był z iproute2 chyba a nie rc-scripts :) Ale o ile pamiętam
> to iprite2 zostało już jakoś spatchowane by nie stwarzało problemów.

dokladnie jesli masz iproute2-*-16 to jest wszystko OK.
Jak wczesniejsze to trzeba zrobic upgrejd ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}