[Ra] i Sagem F@st800

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 18 Mar 2004, 10:45:04 CET

Witam wszystkich i przepraszam z góry za lamerstwo, ale trudno się mówi ....
W instrukcji : http://www.pld-linux.org/FAQ/UstawiamyNEOUSB
stoi napisane, że potrzebuję kernela oraz eagle.spec.
Już się doszukałem, że po zmianach jest to eagle-usb.spec, ale do kernela 2.6

Czy to oznacza, że jeśli mam 2.4.24 z kernel.org, to musze :
a/ przejść na 2.6 lub
b/ szukać eagle-ver.tar.gz z płytki TPSA ????
Co proponujecie ?

Bo nie mam tego modemu fizycznie pod ręką ...
--
Adam Jurkiewicz : Inźynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaźy Detalicznej