[OT] X i zajetosc pamieci

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 18 Mar 2004, 11:26:13 CET

Witam.

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Swoją drogą, to wybrałeś najbardziej zasobożerny stuff.
> Spróbuj MS Worda (o winampie w tle nie mówiąc) na tym komputerku.

Teraz to ty se jaja robisz- powiem ci ze Word+Excel+Winamp+Matcad+Matlab
  spoko chodzi na 200MHz i 96 RAM. Znaczy da sie na tym pracowac bo nie
masz zauwazalnych "lagow" na zegarku i jak chcesz zapisac cos na kompie
to nie czekasz minuty ale kilkanascie sekund.
Dodam ze odpalony jest KAV a system to brrrrr- WIN95.
Na tej konfiguracji X- to porazka.
Powiem tak- linux raczej nie wygra w wyscigu co lepiej chodzi w trybie
graficznym w porowniau do sprzetu z MS/Mac itp. Moje osobiste zdanie co
do X i workstacji na Linie.
Inna sprawa to jak wspomnieales odapalnie tego na "demonach wydajnosci"-
   512RAM+2.4MHz to MS jakos nie wykzazuje hyzosci a Liny tak. Tak
wskazuja moje doswiadczenia. Pomine temat pt: cena takiego rozwiazania w
porowaniu do cen zakupu softu, bo to tez kiepsko wychodzi w porowaniu z
linem (na jego niekozysc).

--

Pozdrawiam.

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.