[OT] X i zajetosc pamieci

Czw, 18 Mar 2004, 12:49:42 CET

On Thursday 18 of March 2004 12:44, Piotr Skwarna wrote:

> no ale juk tu porownywac kde i win95 ?

Niestety faktem jest że na na platformie P-75/32 MB  RAM
Win-95 + IE działa.
A uruchomienie linuxa z graficzną przeglądarką jest niestety niemożliwe.

Nie mam pojęcia dlaczego do obsługi ekranu 1024x700 w 256 kolorach podsystem
Xów musi wciągać 25 MB RAM, a przeglądarki www do uruchomienia ponad 30 MB
RAM.

Może trzeba instalowąć na czymś takim linux'a na palmy ?

--
Mateusz Korniak