[OT] X i zajetosc pamieci

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 18 Mar 2004, 13:07:30 CET

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 12:49 +0100, Mateusz Korniak napisał:

> Niestety faktem jest że na na platformie P-75/32 MB  RAM
> Win-95 + IE działa.

Ale które IE? Przecież jest już niesupportowane i pełne dziur.

> A uruchomienie linuxa z graficzną przeglądarką jest niestety niemożliwe.

Owszem jest możliwe, wymaga jednak więcej cierpliwości i swapa

> Nie mam pojęcia dlaczego do obsługi ekranu 1024x700 w 256 kolorach podsystem
> Xów musi wciągać 25 MB RAM, a przeglądarki www do uruchomienia ponad 30 MB
> RAM.

Bo tyle zajmują biblioteki i niewiele na to poradzisz, poza tym nie
można porównywać XWindow z Windowsem, bo jedno to jest system graficzny
z obsługą sieci i innych bajerów do zdalnej pracy, natomiast Windows95
to 32 bitowy roszerzenie na 16 bitowego patcha na 8 bitowy system dla 4
bitowego procesora :)

> Może trzeba instalowąć na czymś takim linux'a na palmy ?

Tia, zwłaszcza, że palmy miewają procki z zegarem 400MHz, efektywniejsze
od x86, i po 64MB RAM a do wyświetlenia tylko 320x400 pikseli :)

Pozdrawiam
   Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous