[OT] X i zajetosc pamieci

Czw, 18 Mar 2004, 13:17:02 CET

On Thursday 18 of March 2004 13:07, Artur Flinta wrote:

> Ale które IE? Przecież jest już niesupportowane i pełne dziur.

5.0 jest niesupportowane ?

> Owszem jest możliwe, wymaga jednak więcej cierpliwości i swapa

No być może wspomniana opera. Którą o ile zrozumiałem speca musze samodzielnie
zbudować :/
Co do reszty przeglądarek moja cierpliwość się kończy po 5 [min] mielenia
dyskiem.

> Bo tyle zajmują biblioteki i niewiele na to poradzisz, poza tym nie
> można porównywać XWindow z Windowsem, bo jedno to jest system graficzny
> z obsługą sieci i innych bajerów do zdalnej pracy (...)

Jak by istniała alternatywa bez owych niepotrzebnych mi bajerów, to bym może
nie twierdził że na maszyne P-75/32 MB windows działa do przeglądania stron
www, a linux nie.

--
Mateusz Korniak