[Ra 1.1] Znikająca mozilla.

Grzegorz Doliński gr4nd0 w tlen.pl
Czw, 18 Mar 2004, 21:32:34 CET

Jeszcze do niedawna byłem miłośnikiem konsoli, ale postanowiłem
oswoić rodzinę z linuksem i żona i dzieci wolą tryb graficzny.
Wszystko zapowiadało się dobrze, bo nie jestem nowicjuszem,
ale z wiekiem pamięć szwankuje i bystrość umysłu spada więc
proszę was o pomoc.
Uruchamiam mozillę i wchodzę na stronę http://www.konin.biz/
Wszystko dobrze do momentu, aż strona się nie załaduje w
całości. I nagle zamiast zawartości strony pojawia mi się
na ekranie moje ulubione tło. A mozillę jakby sig-term trafił.

W pierwszej chwili pomyślałem, że to problem z fontami, więc
zamieniłem w XConfigu xff na freetype. Nie pomogło.
Ściągnąłem z repo najnowsze freetype, ale i to nie dało rady.
Wywaliłem fonty TFF, które skopiowałem z win98. Też nie to.
Pewnie mój pomysł że to fonty sprawiają problemy jest chybiony.

Czy mój problem jest odosobniony?
Czy żona i dzieci zostaną miłośnikami MSIE?

Grzegorz

PS. mozilla-1.2.1-3

--