framebuffer+2xVGA

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Czw, 18 Mar 2004, 23:56:15 CET

Czy jest możliwe uruchomienie framebuffer-a gdy w komputerze jest więcej niż
jedna karta graficzna?
Wsadziłem do komputera takie wynalazki:
00:08.0 VGA compatible controller: Matrox Graphics, Inc. MGA 2064W
[Millennium] (rev 01)
00:0d.0 VGA compatible controller: Intergraphics Systems CyberPro 2000 (rev
01)
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV17 [GeForce4 MX 420]
(rev a3)

Zrobione mam to tak, że do CyberPro jest podłączony telewizor i tam na trzeci
display jest "wysyłany" film z mplayera.
I teraz mam takie pytanie czy zamiast X-ów można na tym CyberPro uruchomić
framebuffer i wyświetlać film z mplayera na ten framebuffer?
Próbowałem załadować moduł framebuffer-a od tej karty, bo jest taki, ale
powoduje to tylko zwis kompa...
Nigdy nie bawiłem się framebuffer-em, więc może nie rozumiem wcale o co w tym
chodzi...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |