[OT] X i zajetosc pamieci

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 19 Mar 2004, 10:57:39 CET

Witam.

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

> No to ja dorzucę też coś w kontekście linuksa: 64 RAM + 486 + stacja
> dyskietek + muLinux. Startowane toto z dyskietek ładowanych na ramdysk
> (XFree + Netscape) dało się spokojnie pracować... A wymagania muLinuxa to
> coś koło 8MB RAM + i386 w przypadku instalacji na dysku twardym.
> Ciekawym czy ktoś próbował win3.1 z jakąś przeglądarką odpalać z ramdysku...
> Powinno śmigać :)

Zle trafiles:
Win 3.1 (o pracy ciezko gadac... ale dziala i odpala nawet soft)-
specyfikacja:
Laptop Es-Com Greymate(3MB Ram + 120 MB HDD + 486SX 33MHz)
Dodam ze ZADEN liunx na tym czyms nie podniosl sie wogule. Nie mowiac o
trybie geaficznym.
Wiesz temat graficznej konsoli to raczej cos, czym lepiej jak na razie
nie chwalic sie w kategorii sprzetu...

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.