eth0 się nie podnosi

Pią, 19 Mar 2004, 12:07:16 CET

Użytkownik Krystian T napisał:

> [...]
Czy pisze, że "device on irq..."?

ipv6 obsługyhe zdaje się też ipv4 - u mnie jest potrzebny

A reszta modprobe.conf - Czy jest generowana przez generate-modprbe (a
jeśli tak, to czy nic nie wycinałeś), czy ręcznie dłubana?

>Właśnie zauważyłem, że w /dev nie ma eth0 ???
>Jak nie mam devfs to chyba powinien być cały czas, a nie po
>ifup?

eth0 - takich urzdze wcale nie bywa w dev
Akurat w tym przypadku wygląda to równie tajemniczo jak w innym znanym
systemie operacyjnym ;).
Pozdrawiam

P.S. Jeśli wyrzucałeś coś z modprobe.conf, to się nie dziw. Łatwo pozbyć
się potrzebnych wpisów.

--
Wiesław Kierbedź!!!!!!!!!!!!!
nie krzycz, k...