gnomemeeting

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 20 Mar 2004, 22:11:20 CET

W liście z sob, 20-03-2004, godz. 05:37 +0100, Wieslaw Kierbedz napisał:

> No nie chce działać.
>
> Poinstalowałem nowe pwlib i openh323 - obydwa oczko nowsze niż
> rekomendowane do gnomemeetng-1.00.

No to wyjdzie pewnei, że bedziemy musieli zrobić down pwlib i openh323
do trych wersji co są rekomendowane, albo poczekać do poniedziałku kiedy
pojawi się poprawiony GM 1.0.1

> Tego ostatniego pobudowałem.
> Wersja 0.98-2 (98-1 działało w miarę - tzn. przynajmniej nat jej nie
> przeszkadzał) nie chciała się stworzyć.

Uuuuu, to baaardzo stara wersja jest

> I...
> Nie widzi kodeków audio - to zasadniczy problem.

W GM 0.99.x była mała rewolucja, przyznam, że wprawdzie spakietowałem
GM, ale ni esprawdziłęm nawet czy działa, bo mam powolne łacze ostatnio
i kupępracy na głowie, ale może zobaczę w tym, tygodniu co jest nie tak.

> Nie chce wyjrzeć za maskarady. - tu jeszcze sam pogrzebię

Też nie powiem, ja uzywałem gatekeepera do tego, a tego obchodzenia
maskarady też nie testowałem, zobaczę też po poniedziałku.

Artur