[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 16:25:02 CET

> Hehe, dobre, ale dlaczego wszyscy porównuj± autko osobowe (WinXP) z
> ciê¿arówk± (Linux + tona niepotrzebnie zapewne startuj±cych serwisów)?

heheh, mocny OT sie zrobil z tego watku, tyle emocji ... :-)

a ja przeciez tylko dorzucilem swoja opinie o tych systemach jako desktopach...;)
XP z zalozenia oferuje xp+IE+offica, linux powiedzmy kde+jakas_przegladarke+OO
wg moich obserwacji, na danym sprzecie, pierwszy zestaw jest szybszy. to tyle.
jasne ze jak odpalimy IE na linuxie, albo mozille na xp to rezultat bedzie gorszy

a skoro juz porownujemy w ten sposob, to MI ciezarowke bardziej przypomina
raczej XP niz linux(desktop), chyba przez wrazenie "kontroli", bo w linuxie
zawsze wiedzialem co mi sie odpala i czy to jest potrzebne czy nie, system tez
instaluje zawsze minimalny i dorzucam potem co potrzebuje
w XP nie mam tego komfortu, i nie mam pojecia co sie tam instaluje i co za procesy
sie odpalaja :)

pozdrawiam
Aziz

PS. a to ze linux ma domyslnie "uslugi terminalowe" to tylko jego + :)
nie mam zamiaru sprawdzac, ale nie wydaje mi sie zeby wylaczenie tony
rzeczy typu cron, syslog, klogd, getty, czasem samby itp  poprawilo wydajnosc
srodowiska graficznego...? :)