[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 19:43:34 CET

> IE na linuksie? puk puk
jw. przykladowo mi sie napisalo...

> Mam oba systemy i dzia³anie zasobo¿ernej telewizji jest nieporównywalnie lepsze pod linuksem,
no to zalezy od softu (heheh ale blyskotliwa mysl) mam badziewnego avermedia,
odbiera jak odbiera, zasobow nie zuzywa prawie wcale w obu przypadkach

> System zwany PLD wstaje 3x (trzykrotnie) szybciej ni¿ WindowsXP.
u.. 3x...powaznie? niezly wynik. ile w sekundach jesli mozna zapytac?

> A tu akurat ³atwo mo¿na sobie poradziæ.
> Manewruj±c us³ugami mo¿na XP zbiæ do 60 MB (sam system).
eh (znowu :)) wiem ze mozna...napisalem ze JA nie wnikalem w to nigdy,
nie widzialem potrzeby, checi, itp...

> A co to znaczy - "poprawi³o wydajno¶æ" w tym przypadku?
:) jak filozoficznie zabrzmialo...

> Je¶li komputer jest mniej obci±¿ony, to wiêcej zasobów pozostaje dla
> uruchomionych procesów, co za ró¿nica z jakiego ¶rodowiska.
> Obrazowo:
> kompilowa³em pwlib - gcc++ - zu¿ycie procesora - 90-99%, pamiêci -
> 20-45%.
> Skoñczenie dzia³ania programu ewidentnie podnios³o wydajno¶æ ¶rodowiska
> graficznego ;).
skrajny i oczywisty przypadek... moje pytanie bylo raczej retoryczne

> DTP pod linuksem jest w
> powijakach - nawet nie mam co porównywaæ.
z czasem i to sie poprawi miejmy nadzieje

pozdrawiam
Aziz